UVOD



Prije nešto više od godinu dana saznala sam da bolujem od raka dojke. U početku liječenja mnoge stvari nisam razumjela, imala sam povjerenje u to da će liječnik učiniti ono što je najbolje za moje ozdravljenje.

Početni entuzijazam mog onkologa brzo je prošao kad je na jednom nalazu otkriveno suspektno područje na kosti te su postavili sumnju na metastaze. Ta sumnja se u konačnici nije potvrdila ali mi je otvorila oči u smislu da se ja kao pacijent moram sama informirati o bolesti iz svih raspoloživih medija i da, kako bi lakše podnijela i razumjela dijagnoze moram razgovarati s liječnicima i tražiti i druga mišljenja, jer su u konačnici i oni samo ljudi koji mogu pogriješiti.

Odlučila sam pisati ovaj blog da bi služio kao izvor informacija drugima u sličnoj situaciji. Informacije na ovom blogu su prikupljene iz stručne literature, informativnih letaka, web stranica koje su navedene u korisnim linkovima i iz razgovora s medicinskim osobljem.

Namjeravam pisati o svemu što je vezano uz temu rak dojke, od dijagnostike preko metoda liječenja gdje se namjeravam osvrnuti na alternativu pa sve do promijene načina života kao potporu izlječenju.